WP8將加入「KidZone」模式

於下午11:02 2012-7-29 由 編寫

最近在做兒科的小編,深深感受到小朋友雖然十分可愛,但恐怖起上來,實在可以有如惡魔一般,破壞力極之驚人。在這個年代,小朋友已經不再玩Gameboy、NDS,而是主動問爸爸媽媽拿智能手機玩了。為人父母的你,有沒有擔心過,當孩子在玩Angry Birds時,卻會「不小心」把你的重要工作文件、電郵刪掉?WPHacker的最新發現,可能會令你能更安心使用WP8!

據WPHacker的研究結果得出,在WP8的SDK當中,出現了一個名為「KidZone」的Registry子目錄。這不禁令大家提出疑問,「KidZone」是甚麼呢?不用多想,大家也應能猜到了吧?如無意外,這將是一個全新的模式,當進入「KidZone」模式時,你的WP8便將無法使用某些重要的功能,如電郵等。這樣,你便可以安枕無憂地讓你的小孩把WP8變成遊戲機了!

事實上,「KidZone」的真正功能,仍然未有官方文件核實,但小編認為以上功能應與實際相差不遠。你又覺得這功能重要嗎?

 

資料來源︰Windows Phone Hacker

6個留言

  1. 小P
    2012 年 07 月 30 日 @ 9:51 上午

    我個仔成日我部腦上大陸嘅遊戲站,我已經鬧過佢好多次(我一直好抗拒上大陸網,因為好多都被感染木馬)。如果呢個「兒童地帶」做得好嘅話(如防止刪除或覆寫文件檔、上指定網站或唔記低網站內任何cookies或程式碼….等等),我都可以放心俾佢地玩。

    還是要睇下呢樣野係賣乜野葫蘆賣乜野藥。

    回覆
    • Edgar
      2012 年 07 月 30 日 @ 11:18 上午

      電腦你可以用VM 開比你個仔玩,
      佢中咩病毒 唔小心DEL 左D咩 都唔洗驚,因為唔係影響到主系統=]

      回覆
  2. Chocoming
    2012 年 07 月 30 日 @ 11:19 上午

    口的細路都係可惡比可愛口既多好多,so我極度討厭細路

    回覆
  3. bb
    2012 年 07 月 30 日 @ 12:30 下午

    小朋友實不需用smartphone, 充其量 feature phone 已好夠

    回覆
  4. Jerry
    2012 年 07 月 30 日 @ 2:53 下午

    WifeZone pls…………..

    回覆
    • 萊特
      2012 年 07 月 30 日 @ 3:15 下午

      Lockscreen password is all you need Jerry lol

      回覆

發表迴響

如果想獲得我們更多的即時資訊,請讚好我們的Facebook Fans Page吧!
關注我們:

We Love Windows .HK ©2024 版權所有!