新手Q&A

相信剛剛入手WP機的讀者都會遇到一些問題,所以小編綜合自己遇到的問題和在討論區大家問題綜合了一個Q&A出黎。大家可以作一個參考,內容會不斷更新

基本篇

1. Windows Phone與令人憤怒的Windows Mobile有關係嗎?

答:本是同根生,大家都係M$嘅仔。不過Windows Phone絕對唔係Windows Mobiles嘅後續。你可以唸成Windows Phone就係港英政府,Windows Mobile就係而家嘅特區政府。由於Windows Mobile後期劣評如潮,所以M$推倒從來,由零開始重新製作一個手機OS,呢個就係Windows Phone!想知詳細d可以睇<<Windows Phone的誕生>>

 

2:Windows Phone(WP) 有咩獨特吸引的地方呀?

答:WP所用的UI叫Modern ui(Merto UI)以最清晰同快速表達訊息為基本,不同於市面上的系統以 APP Icon或Widget組成,而是以一個可以自訂的Live Tile(動態磚) 場和一個App  List組成。其以資訊和人為本的設計概念,令整個系統好似真係活咁,這UI亦能協助使用者在最短時間內完成想要的工作。Windows Phone亦很著重用户嘅使用體驗,所以做咗好多出色嘅integration,例如將你所有嘅Facebook朋友放入去People Hub (有啲類似聯絡人,但功能遠大於此),咁你就可以輕易咁連Facebook App都唔駛開嘅情況下睇駛所有朋友嘅News等等。

而且Windows Phone嘅相機功能都相當出色,極速9秒9直接按影相制黎由鎖機至開影相App,仲有流暢嘅preview功能,同埋按上一粒制就可以上載到FaceBook,仲方便過HTC部Android FaceBook機!

另外,以上所講嘅快唔止係「順」咁簡單,而係實實在在生活上嘅快!有興趣可以睇下微軟在CES 2012打敗88% iOS/Android挑戰者的Smoked by Windows Phone影片系列︰

[youtube id=”mj-MMBtvW4E”]

 

3.有人話WP無人用嫁!

答:因為之前Windows Phone仲未內置支援中文輸入,而且亦都無Whatsapp,對大部份香港人黎講都尤如半殘廢一樣。但正式推出Mango(WP7.5)更新後,中文輸入及WhatsApp或Line都一應俱全,而且Nokia亦都已經香港推出佢嘅Windows Phone,相信之後會越黎越多人買!當然啦,而家市場的主流都仲係iOS同Android,係各位用家仍然覺得Windows Phone「無Apps」、「無用」的情況之下,Microsoft同Nokia等廠商真係要落多啲力追先得啦!但事實上而家Marketplace已經有超過15萬個Apps!
而且Windows Phone 8會和Windows 8深度配合Apps的增加速度將會再加度!

 

4.買左WP會唔會變孤兒仔,沒有更新?

答:Windows Phone 上Microsoft親自承諾了有最少18個月的更新保證,Windows Phone 8.1的機也可以更新到Windows 10。

 

5.WP支援 Flash 或 Silverlight 嗎?

答:不支援(連Adobe也宣布了不再開發流動版的Flash了)

 

6.WP支援 Html5 嗎?

答:支援。

 

7.Windows Phone  有 WIFI 分享嗎?

答:有

 

8.Windows Phone有多工嗎?

答:有,Windows Phone 8.1上的多工方式和Windows 8.1上的Windows Store App差不多。

 

9.Windows Phone會唔會有亂碼出現嫁?

答:唔會,因為系統使用了Unicode。

 

10.Windows Phone有什麼中文輸入法?

答:Windows Phone 8.1有速成、筆劃、倉頡、手寫和注音。而Windows phone 7.5則只有手寫和注音。

 

11.Windows Phone上的APPs多嗎?

已經超過50萬款了,增加速度還有增無減!

 

12.中文APP同本地APP多嗎?

答:在這裡列出部分本地Apps或本地多人用的Apps,還可以留意本站的<<本地App評測>>或<<App評測>>和<<新手必裝Apps推介!!>>

 

13.有得JB (Windows Phone稱為Unlock) 嗎?

答︰現在第二代WP7.x的機暫時都未有方法unlock。 但有方法免費官方unlock : <<[快人一步升級] WP Preview for Developers 詳細教學>>

 

14.我可以優先更新到最新的系統版本嗎?

答:可以,請參考 <<[快人一步升級] WP Preview for Developers 詳細教學>>,但要留意保養問題。

操作篇

1:岩岩買左部WP機唔識用點算好?

答︰可以去呢到睇下Windows Phone 7 快速上手 或睇官方網站的操作說明,亦可以觀看我們的『WP全接觸』教學影片。WP8.1的話可以留意我們的新手教學文章呀。

 

2:點係電腦過歌或相去部機到?

答︰如果使用WP7.x的話可以睇我地的<Windows phone 7 入門(2.zune篇)>了解下,如使用WP8或8.1的話只須直接連接到電腦上就可以了!

 

3:如果我唔想係電話上買App咁我想買App仲有無其他方法可以買到App?

答︰有,Windows Phone 有網頁版的Store

 

4:部WP7.x連接電腦後,有些APP 開唔到點算?

答︰有些APP 連接Zune後,功能會受限制,解決方法就是關左Zune之後就可以了。

 

5:如果唔見左部機咁點算好呀?

答︰唔洗擔心,睇下我地的<唔見左部電話!!唔緊要用WP內置的Find My Phone啦!!>

 

6: 有 Winodws Phone 的相關問題要去邊到問?

答︰可以到我地的Fans Page 留言。或你係高登巴打或絲打也可以到相關的討論區發問。

關注我們:

We Love Windows .HK ©2024 版權所有!