[繼續做神探系列] Nokia Lumia 800換機及Monster耳機換領問題消息

於下午03:00 2011-12-31 由 編寫

在前天,小編在與香港Nokia聯絡後,終於解答了所有對Nokia Lumia 800更換及Monster耳機換領的問題。然而,由於不少讀者在閱讀後再與Nokia的CS聯絡,發現得到完全不一樣的答案,所以小編決定在2011年尾再次致電Nokia的馬先生,代為表達讀者的不滿及疑問。是次通話總括如下︰

1. 先是有關讀者致電Nokia CS,得出不會有Nokia Lumia 800更換,只著大家等待2012年初的firmware更新。馬先生指出,Nokia客戶服務熱線CS的同事一般都會向顧客建議等待firmware更新。假設顧客實在很不想等待firmware更新,便會建議受影響用家到Nokia Center進行換機。

2. 然後是有讀者指出,Nokia能為他進行更換,但要等一至兩星期才有貨可作替換。小編因此再次詢問馬先生,究竟油麻地及銅鑼灣的兩間Nokia Center有否足夠現貨供用户作出更換。馬先生肯定的回應Nokia Center均有足夠的存貨供大家更換。

3. 由於致電Nokia CS的話,CS均會建議大家等待firmware更新。因此,如果各位發現你的Nokia Lumia 800確實有問題,馬先生建議大家直接到兩間Nokia Center,無須先行致電Nokia客服熱線確認。

4. 有讀者指出Nokia CS在解釋有關耳機分配問題時,仍然是帶有耳機數量有限,先到先得的意思。就此,馬先生再次肯定指出所有持有換領信的用家都肯定可以免費拿到耳機,先到先得只是顏色方面的問題。

5. 至於有讀者指出自己在某Nokia專門店詢問後,發現該店鋪有藍色的Monster耳機,但當其表明他是想換領後,職員便指只有黑色及紅色可供選擇。馬先生回應稱,現時只有兩間Nokia專門店,包括位於時代廣場對面的Nokia Flagship Store及IFC的Nokia Store,可供各位換領Monster耳機,而換領信也有清楚列明。所以即使其他Nokia專門店有貨,也不能在該處作出換領。

6. 小編遂詢問該兩間Nokia專門店會否再次補回藍色的存貨。馬先生指其實藍色的Monster耳機在外國也十分搶手,所以香港Nokia在入貨時也無法大量補回。其實在早幾天,該兩間Nokia專門店也曾補回少量藍色Monster耳機,唯已經被顧客快速換領完畢。

7. 就此,小編嘗試了解各位能否手持換領信,暫時不作換領,直至有藍色Monster耳機的存貨為止。馬先生建議,大家可以留意1月10日左右,看看有沒有新補藍色耳機的存貨。但各位請留意,換領信應列明換領最後限期為1月15日,所以請小心不要忘記換領!

8. 最後,小編建議Nokia應在其Facebook Page作出告示,以官方公告形式告知各位用家,如果大家的Nokia Lumia 800有電量顯示問題,可以找出免費更換。馬先生認同小編的建議,由於假期關係,將在下星期二把這訊息轉交市場部的同事。然而,該官方公告會否及何時會貼出,最終決定將由市場部作出,希望各位讀者體諒。

 

小編也明白到Nokia Lumia 800的電量問題必定為大家帶來了不少痛苦。不過,明天就是新一年的開始,還是暫時把這些問題忘記,一起快樂地迎接新的一年吧!

6個留言

  1. Daniel
    2011 年 12 月 31 日 @ 4:20 下午

    本人己成功換了新機, 希望電池耐用一點!

    回覆
  2. Nut
    2011 年 12 月 31 日 @ 6:54 下午

    係換左啦, 但換返黎果部影相方面出事呢… 偏綠, 但聽聞有其他用家有同樣問題, 話就話有零件就通知我維修, 聽住先啦, 希望係 FIRMWARE 問題啦, 希望下個月新FIRMWARE可解決

    回覆
  3. EDDIE
    2012 年 01 月 04 日 @ 4:23 上午

    用了LUMIA800兩星期 個MON開始變黃~打算去換埋佢~電都仲接受到~偏色真係接受唔到~
    趁有藉口搞搞佢先~

    回覆
  4. tony
    2012 年 01 月 04 日 @ 9:19 下午

    換了新機 it’s ok

    回覆
  5. ZS
    2012 年 01 月 07 日 @ 3:26 上午

    用左2個星期,希望換到啦

    回覆
  6. Uncle3
    2012 年 01 月 15 日 @ 1:26 上午

    又係小弟,我特登等到最後至去換耳筒,冀望有藍色耳筒換嘅奇蹟發生,點知…..

    13/1入到國金店,見到有藍、紅、黑色耳筒賣,心諗,發達啦!即刻攞封信出來換,個店員用堅定嘅眼神同我講"對唔住,換晒啦!"我指住個貨架"咁哩D呢?”,堅店員話"要嚟賣同換嘅唔同",當然,死狗的我惟有仆去銅鑼灣啦!結果,大家都估到啦!銅鑼灣個貨架只有紅、黒,用來換的,就梗係夾晒口供只得紅、黑啦。

    我check咗個耳筒足足成曰,都唔知同賣嘅有乜分別?

    Nokia,你係得嘅,俾你十萬個"讚好",仲叻過D&G呀!

    回覆

發表迴響

如果想獲得我們更多的即時資訊,請讚好我們的Facebook Fans Page吧!
關注我們:

We Love Windows .HK ©2024 版權所有!