今晚將有Windows Phone的Roadshow於旺角舉行

於下午01:19 2011-12-2 由 編寫

IMG_7027

小編剛剛收到可靠消息,指今晚七時於旺角將有Windows Phone的Roadshow舉行,從而向廣大香港市民推廣Windows Phone。按小編估計,Roadshow的主題應為Nokia Lumia 800及710,而舉辦的單位很有可能是由香港微軟以及Nokia合辦,地點則應為Roadshow的集中地旺角西洋菜南街。如果各位有時間的話,不坊到場看看!另外,由於小編是臨時收到消息,未有時間抽空出席,如果任何讀者路經該活動的話,煩請為小編用手機或相機拍下幾張照片,讓小編能為其他讀者報導,謝謝!

2個留言

  1. mick
    2011 年 12 月 02 日 @ 4:03 下午

    係WILSON問過話HTC TITAN要差唔多月尾先出….同未知賣幾多錢! 真係有無攪錯! IFC NOKIA 好靜…..! 不過LUMIA 800 無前置鏡頭又賣咁貴….係我BUY TITAN 唔BUY LUMIA 嘅主原…..無前鏡裝TANGO OR SKYPE 等如得無好所用! LUMIA 900 不提早出把啦!

    回覆
  2. nick
    2011 年 12 月 02 日 @ 5:14 下午

    HTC Titan 太遲出la.售價又冇。得Nokia lumia 800有d吸引力…

    回覆

發表迴響

如果想獲得我們更多的即時資訊,請讚好我們的Facebook Fans Page吧!
關注我們:

We Love Windows .HK ©2024 版權所有!