澳洲Telstra將推出HTC和LG Windows Phone的Internet sharing功能

於下午02:54 2011-11-7 由 編寫

在推出Mango時,由於電訊商/ 手機廠商未能趕及完成測試一些功能如Visual voicemail和Internet sharing,某些地區的Windows Phone未能即時啟用相關功能。

今天,澳洲的Telstra電訊商表示他們已收到HTC和LG的軟件更新,可望於十二月發送至用戶手上。希望香港的Windows Phone也能早日得到更新!

資料來源: WMPoweruser

2個留言

  1. HONG
    2011 年 11 月 07 日 @ 3:13 下午

    真悲哀~.~ 話就話 ZUNE 統一更新! 但功能上 還是取決於廠商及電訊商~
    同其他兩個系統比較好像有一點 雙頭唔到岸!

    回覆
    • Alex
      2011 年 11 月 07 日 @ 3:52 下午

      比起Android,我諗一部WP手機會唔會有Update,好大部份都係睇Microsoft決定,因為每一代WP硬件上都差不多,一款行到另一款都會行到。

      而且今次似乎係Microsoft太遲先加入Internet sharing嘅功能,所以廠商要多D時間測試。

      回覆

發表迴響

如果想獲得我們更多的即時資訊,請讚好我們的Facebook Fans Page吧!
關注我們:

We Love Windows .HK ©2024 版權所有!