唔見左部電話!!唔緊要用WP7內置的Find My Phone啦!!

於下午06:43 2011-6-26 由 編寫

唔見左部電話,點算好呀??唔洗緊張,WP7有個免費的Find My Phone功能。就好似IOS同Android的一樣可以幫你遠端搵你部電話或遠端刪除電話裡面的資料。(真人真事:小編在M記唔見左部電話之後幸好有這個功能,最後好彩可以找回..)想知點用就要睇這段文啦!

首先要知道的是Find My Phone功能需要用上你電話的上網功能,所以這個功能要有3G或Wifi連接下才能使用。

在手機設定中如果你開啟這兩個功能,可以加快手機遠端定位速度,但會令手機耗電速度較快。

然後大家可以去到http://windowsphone.live.com登入後就可以使用此功能。

Find My Phone功能實際使用影片(廣東話旁白):
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=1_wBeBWnFlM&hd=1]

影片來源:kestevele@Youtube

3個留言

  1. 清水泓
    2011 年 07 月 10 日 @ 2:30 上午

    如果比人執到部電話,又快一步disconect左個上網,咁咪用唔著呢個function??
    我testing過係乜都做唔到既.

    回覆
    • 訪客
      2011 年 08 月 12 日 @ 11:37 上午

      咁你有冇試過power off左部機係咪一樣乜都做唔到呀?

      回覆

發表迴響

如果想獲得我們更多的即時資訊,請讚好我們的Facebook Fans Page吧!
關注我們:

We Love Windows .HK ©2024 版權所有!