Kik Messenger 1.1已推出

於上午11:09 2011-8-8 由 編寫

Windows Phone 7暫時還沒有WhatsApp,用家可改用如Kik Messenger這類Apps。

今天Kik Messenger已推出新版本,傳送訊息時將會加密才發送 (舊版不會加密),和修正了無法用以.co.uk結尾的電郵地址注冊的問題。

新版可在Marketplace免費下載:

Kik Messenger

4個留言

  1. harry
    2011 年 08 月 08 日 @ 11:12 下午

    我想問.. 我用緊係人仔people.. 我用緊hd7 , 我問佢無限上網plan 上到網但係上唔到msn.. 但係wi-fi 就上到.. 我叫佢幫我set.. 佢話我個wp7 無得set proxy.. 佢話人仔有兩個proxy.. 部機default 係setting 係連唔到msn 但係上到網… 點樣先可set 到proxy>?

    回覆
    • Alex
      2011 年 08 月 09 日 @ 12:25 上午

      我係用LG E900,都係用人仔台。你係用邊個App上MSN? 我係用Messenger by Miyowa (可以響Marketplace搵到),係街同屋企都可以用人仔網絡上MSN。

      另外,以我所知,人仔台早幾個月前已經Send咗SMS叫人唔洗再用佢個Proxy。

      回覆
      • harry
        2011 年 08 月 09 日 @ 6:13 下午

        咁點解去人仔度個sales 叫 要set proxy -.-

        回覆
        • Alex
          2011 年 08 月 09 日 @ 9:19 下午

          Um… 呢層就唔清楚。你試咗Messenger by Miyowa未?

          回覆

發表迴響

如果想獲得我們更多的即時資訊,請讚好我們的Facebook Fans Page吧!
關注我們:

We Love Windows .HK ©2024 版權所有!