WP及iOS外國熱門Apps外觀大比拼!

於上午04:15 2012-6-19 由 編寫

小編一直十分欣賞外國網站PocketNow,除了新聞多又快、又有不少內幕消息外,他們對各手機平台不偏不倚的態度,以及無數的創新測試,也深得小編喜愛。這次PocketNow為大家帶來了另一個相當有趣的比併 — 究竟WP及iOS的外國熱門Apps,在外觀上哪個佔優呢?

文中,PocketNow指出iOS的Apps設計原則,是把所有資料密密麻麻地放到同一個畫面,然後再用不同的按鈕來在Apps內移動,配以底部的幾個虛擬導航鍵,並用直立式的捲動來操作,因此常常會出現一條很長很長的直立畫面內容。而按小編自己觀察,Android的Apps設計絕大多數均向iOS版本「致敬」,畢竟不少Android Apps只是把iOS Apps的樣子直接移植,沒有任何大改動。

而WP的Apps,便是以我們熟悉的Metro UI設計。在Typography的設計下,加上Panorama的橫向式檢視,建構我們的WP Apps。由於Metro UI的設計關係,WP Apps無需在底部加入大而顯眼的虛擬導航鍵,因此給予資料顯示的空間便相對加大。故此,Developers便能在這空間加入適當的資料及美工,以加強WP App的可觀度!

事實上,當大家自行到PocketNow的報導觀賞他們的照片,便不難發現,WP與iOS的外國熱門Apps在外觀上比併,可以說是完勝。而在該報導的討論部份,絕大部份讀者均認為WP的Apps在外觀上大獲全勝。

不知你又有何看法?

 

資料來源︰PocketNow

12個留言

  1. bb
    2012 年 06 月 19 日 @ 5:58 上午

    同意,如只說外觀上!

    回覆
  2. forever7
    2012 年 06 月 19 日 @ 8:19 上午

    除佐外觀,記得要讚下metro操作觀感上既快速同直接呀!(注意!網站只用710比拼,已經係讓左你iphone半臂,如果用900既clearblack靚mon,肯定贏多一條術!!

    回覆
  3. forever7
    2012 年 06 月 19 日 @ 8:22 上午

    係一條街!!

    回覆
    • bb
      2012 年 06 月 19 日 @ 10:37 上午

      喜歡900係一件好事, 但也要理性 一點
      lumia 900 wvga (480×800) amoled rgb with clear black vs ip4s retina (640×960) ips.
      sure ip4s 勝九條街.
      900 唯一好一點是4.3″ mon 比 ip4s 大.

      回覆
      • kyleLumia
        2012 年 06 月 19 日 @ 4:07 下午

        Agree +1
        另外, WP的”美觀”其實只是將內容放得比較分散, 除非不是想看完全部資訊, 否則若以”最短時間內看完全部資訊”來考量, 個人覺得始終 IOS 是較快和方便.
        (比方說有 20 個 messages 要睇, 1 column x 20 rows 直落; 和 4 columns x 5 rows 分開來睇, 我覺得前者會較快睇完.)

        回覆
      • ClearBack
        2012 年 06 月 19 日 @ 7:11 下午

        Mon呢唔係一定解像度高就叫贏。其實屋企電視機既pixel density都未到Retina display既pixel density,但我唔覺得iphone display quality贏到部電視law,因為除左解像度,一set display還有好多parameters….. brightness, contrast, 可視角,反光率………亦同你用set display既距離有關。的確iphone 既retina display好smooth,但除非你平時慣左用放大鏡照住來用smartphone啦,否則分別係唔係真係咁大。900 resolution較低,但佢既clearback陽光下performance係best-in-class,反光率少於iphone 4s的一半 (4% vs 10%)。
        要談理性,我諗都係將兩set機放在不同常用環境下比較下,而唔係嚮咁多個display parameter入面選resolution一個來比較就話iphone贏幾條街,否則就係中哂apple D marketing圈套了。

        回覆
        • bb
          2012 年 06 月 19 日 @ 9:24 下午

          不要忘記amoled 偏色even 900也是,無論怎樣比也好,整體也是ip4s. 比900的mon 好也是事實

          回覆
          • LP
            2012 年 06 月 20 日 @ 12:23 上午

            除左resolution我睇唔到ip4s mon有咩野係好過900
            出到街陽光下既brightness已經冇得比
            900 800 amoled絕對唔偏色啵, 不過講色調好主觀, 但外國大把客觀評測都認為900個mon最出色

  4. thomas
    2012 年 06 月 19 日 @ 10:09 上午

    但效能方面……

    回覆
  5. thomas
    2012 年 06 月 19 日 @ 9:30 下午

    繼LINE 之後,最想wp有嘅app都係instagram…

    回覆
  6. forever7
    2012 年 06 月 20 日 @ 12:03 上午

    抱歉,嬴一條街係我誇張左,但當用ip4s既朋友將我部900放在一起,在實際燈光環境下開幾個同樣既apps,他卻說:咦!我部解像高過你,點解望落去你個mon既效果真係靚D既!?(現實既效果表現才是最重要,規格數據只可當作參考。)

    回覆
  7. 2013 年 05 月 30 日 @ 8:23 下午

    I wanted to check up and let you know how , a terrific deal I treasured discovering
    your internet site today. I will consider it an excellent honor to operate at my location of work and be able
    to make real use with the suggestions contributed on your site and also participate in visitors’
    feedback like this. Really should a position regarding
    guest writer become available at your finish, you ought to let me know.

    回覆

發表迴響

如果想獲得我們更多的即時資訊,請讚好我們的Facebook Fans Page吧!
關注我們:

We Love Windows .HK ©2024 版權所有!