WhatsApp 已經更新為v1.7 修正圖片/影片接收問題

於下午01:29 2012-1-29 由 編寫

WhatsApp

當一眾鄉民用家還在WhatsApp 評分欄內努力洗一星評價的同時, WhatsApp其實已經馬上作出行動把修正更新遞交到Marketplace.  就在今天早上WhatsApp已經更新到v1.7 (Marketplace版本) / v1.6.2 (技術版本)了! 承諾修正的多媒體訊息問題已經可以恢復正常, 同時有外國網站更發現這次更新多了兩個新功能,分別是: 可檢示並修改群組聊天的圖示. 還有改善了瀏覽捲動的效能! 相信這會是大家在年初七人日收到最好的生日禮物了!! 還不快點收禮物!?

 

以 Marketplace下載:

download

 

以QR Code 下載:

zune://navigate/?phoneAppID=218a0ebb-1585-4c7e-a9ec-054cf4569a79

 

資料來源: wpcentral.com

3個留言

  1. 舜哥
    2012 年 01 月 30 日 @ 1:50 下午

    感謝更新,更流暢,但wp版的location為何無法顯示中文版本

    回覆
  2. Bill Ho
    2012 年 01 月 30 日 @ 1:59 下午

    其實我好想買windows mobile 我用過真係覺得好快好好用 但係想問下各位師兄師姐 我聽人講windows mobile 個whatsapp 連icon 都無 係咪真ga? 你地知啦…. 啫係媾女….同埋有時睇唔到人地D icon… 都幾煩ga ma…..同埋有冇邊位師兄師姐 可以講下其實v1.7 whatsapp 同andriod / IOS 果個whatsapp 仲有幾多距離ga?

    回覆
  3. Henry
    2012 年 01 月 31 日 @ 4:38 上午

    希望下個Ver (1.8)會加返顏文字落去啦,開第三方軟件C&P始終都係無咁方便.

    回覆

發表迴響

如果想獲得我們更多的即時資訊,請讚好我們的Facebook Fans Page吧!
關注我們:

We Love Windows .HK ©2024 版權所有!