Facebook Beta 更新修正閱讀圖片問題

於下午11:42 2013-7-13 由 編寫

FB

今天絕對是社交迷最幸運的一天, 因為除了 Whatsapp 推出重大更新之外,微軟為 Facebook 推出的 官方 App Beta 版亦收到更新, 雖然更新紀錄內未有列明今次變動的詳細資料, 不過網民很快就發現這次更新修正了一個相當擾人的Bug。話說之前的 Facebook App 每次閱讀完圖片後按”返回”鍵時, 軟件都會跳回動態資訊的頂部, 不過今次修正過後, 在按下”返回”鍵之後只會跳回該動態資料的原位置。如果你被返回鍵問題折磨得十分痛苦的話, 就要快快更新這個 Facebook Beta 版本啦!

 

QR Code:

http://www.windowsphone.com/s?appid=93da5d29-daf0-4783-9ed5-a87b33247ec6

 

資料來源: WMPU

2個留言

  1. 小P
    2013 年 07 月 13 日 @ 11:59 下午

    佢仲有好好多野未搞,例如儲存圖片,修改自己寫嘅comment,呢啲功能係好基本嘅姐,咁都做唔到?

    回覆
    • Anson Luk
      2013 年 07 月 14 日 @ 11:52 上午

      依輪咁多update, 應該離出新機之時不遠了!

      回覆

發表迴響

如果想獲得我們更多的即時資訊,請讚好我們的Facebook Fans Page吧!
關注我們:

We Love Windows .HK ©2024 版權所有!