微軟推出自家平板又會否是兵行險着呢??

於下午11:56 2012-6-19 由 編寫

當大家還在為微軟終於推出自家設計的平板電腦而興趣後, 有沒有想過如果今天你是Asus, Acer, Samsung 等的OEM廠心中會有何感想呢? 長久以來, 雖然微軟都有推出自家硬體的先例, 但要數自家出品電腦的話, 今天發佈的 Surface 就是其頭炮! 可能大家心中會問”是不是因為微軟看到蘋果把軟件更硬件一手包辦後純利屢創佳績, 也要來個照辦煮碗呢?”還記得在發佈會上, 微軟一直都未有提過確實的售價問題, 就連後來 TheVerge跟 Steve Ballmer 訪問時再三迫問下, 也只提示會以一個十分有競爭力的價錢發售。為什麼? 如果大家有乖乖爬文看到我們網站的另一篇講及授權費就知道, OEM廠商每生產一部搭載RT 版 Windows 8 的電腦, 就要支付微軟85美金左右的授權費! 假設以相同的配備和代工廠去生產一部平板, 再掛上微軟和其他品牌。那微軟的平板因為無需支付授權金而在成本上有相當大的優勢。微軟之所以沒有在今天談及售格, 小編推斷是因為微軟還要等待其他OEM訂出他們的價格後再作決定。試想微軟以低於OEM廠商的售格開賣, 一定會壓縮到OEM的利潤空間, 而且這樣做亦會引起廠商們的反彈和擔憂! 擔心微軟如蘋果一樣全盤一手包辦時, 他們要如何自處等問題! 相反, 微軟以較高價錢開賣的話, 雖然每售出一台的利潤會上升, 但卻會因為價格較高而失去競爭力! 到底微軟會在年底推出這款 Surface平板時, 會對自家產品定位成利潤工具? 還是搶攻平板電腦市佔的”指標性產品”呢?? 我們拭目以待!!

3個留言

  1. kyleung
    2012 年 06 月 20 日 @ 10:50 上午

    A: 是不是因為微軟看到蘋果把軟件更硬件一手包辦後純利屢創佳績, 也要來個照辦煮碗呢?
    B: 那個屢創佳績是真的. 因為要變, 微軟如果只係剩係做軟件,咁就好似 Android 一樣唔負責任. 我只係做software, 賣廣告,你部野好唔好用,我唔理咁多架喇… iPAD 真的很成功. 但,要更成功,就要靠 Microsoft 了. 因為我地每日返工都要用.屋企又用. 否則,有一日,就係ipad/Android 會侵佔 PC. iphone/android 會侵佔 PC.

    A: 微軟一直都未有提過確實的售價問題… 那微軟的平板因為無需支付授權金而在成本上有相當大的優勢…試想微軟以低於OEM廠商的售格開賣, 一定會壓縮到OEM的利潤空間, 而且這樣做亦會引起廠商們的反彈和擔憂…
    B: 如果現在可以賣,咁就梗係會講你知. 但要半年後先賣.咁就唔可以講俾你知喇..同埋可能現在根本就未定.. 因為要睇下大家既反應.
    做hardward ware 既投資可以好大的.又唔係OEM. 呢部係 Microsoft 自己整的. 有好多 logistic 既問題要搞. 做幾多又影響價錢. 同埋有幾多人會買? 呢度有好多野要唸的. 呢一刻,當然唔會話你知. 因為對手可能會平賣先. 亦會睇住你黎打.

    其實tablet,因為 iphone/ipad 已經變到成熟既時機. Microsoft 係時候出手了.

    回覆
  2. kyleung
    2012 年 06 月 20 日 @ 10:51 上午

    以上係我自問自答, 純粹個人意見.

    回覆
  3. bb
    2012 年 06 月 20 日 @ 11:14 上午

    樓上都岩, 另一原因是6/27 google大會, 到時也有新nexus平版出現, 也要看其售價(巿傳17xUSD only)
    雖然surface去唔到咁平, 但係起碼先知道google有咩搞作, 才能作出應變. 如果m$咁早定下售價, 實比人打殘

    回覆

發表迴響

如果想獲得我們更多的即時資訊,請讚好我們的Facebook Fans Page吧!
關注我們:

We Love Windows .HK ©2024 版權所有!