和Google抗爭吧!協助同步GMail聯絡人的GContacts登陸Windows Phone 8!

於上午01:46 2013-1-25 由 編寫

雖然Google Sync停止運作的日期迫在眉睫,但若果你尚有資料在Google帳戶內而不能放棄,又等不到Microsoft支援CardDAV/CalDAV的時侯,也許有另一個方法,事關開發第三方Google Reader app Fuse的Rudy Huyn,就發佈了名為GContacts的app,協助各位隨時手動同步Google帳戶內的聯絡人和電郵﹛。

如果你要同步更多有關聯絡人的資訊(例如︰相片、地址、生日日期、公司職位、名稱等),或者自動同步功能,就需要透過在App內以港幣$10元升級為「高級版本」,Rudy Huyn亦透露,若果下載人數,甚至升級「高級版本」的人令人滿意的話,他會在未來加入Google Calendar Sync的同步功能。

GContacts現已上架,收費全免,但只限Windows Phone 8用家使用,各位留意。

資料來源︰WPCentral

5個留言

  1. forever7
    2013 年 01 月 25 日 @ 10:13 上午

    M$既服務已經完全滿足日常所有需要,google既服務已經很久沒有用了!谷歌你有本事咪封曬所有windows平台囉!

    回覆
    • ming
      2013 年 01 月 25 日 @ 10:20 上午

      非常認同

      回覆
  2. wa
    2013 年 01 月 25 日 @ 1:11 下午

    其實情況將會係點?
    對現時用緊google contact嘅wp8用戶有冇影響?

    同埋有冇方法一次過將goole contact過哂去ms?
    但hotmail真係非常唔討好
    每次login都要連埋網址打簡直離譜

    回覆
  3. Chuck
    2013 年 08 月 11 日 @ 11:46 下午

    那請問如果我想把win8的所有聯絡人一次全部同步到gmail 要怎麼做?

    回覆

發表迴響

如果想獲得我們更多的即時資訊,請讚好我們的Facebook Fans Page吧!
關注我們:

We Love Windows .HK ©2024 版權所有!